Terug

KLACHT???

vdMeulen

Geachte heer of mevr,

 

Heb een klacht over Luna Koeriers, niet over koeriers zelf maar over telefoon afspraker in Hoorn

Deze man  moet een cursus volgen over beleefdheid, al heeft deze man het druk met de telefoon

is het niet zijn recht om boos teworden.

Mijn vraag was aan deze man de koeriers dienst die zou Woensdag j.l een pakket naar me toesturen

ben juist de geheledag thuis gebleven maar niet gekomen.

Wat nu ,deze man werdt een beetje nors het was druk een een beetje puinhoop was zijn antwoord.

Heb ik niks mee temaken dat daar een puinhoop is ik zij tegen de man je hoeft niet boos teworden op mij en vandaag kan ik niet de geheldag thuis zitten ook ik heb een bedrijf.

Dan kan deze man wel zeggen de 1ste keer was ik toch ook niet thuis? wat is dit voor een antwoord.

Als ik zo nors was tegen mijn klanten dan lig ik er uit.

Heb deze klacht ook door gestuut en de bedrijf van de pakket.

Aan u wat u er mee doet.

Hoogachting J vd Meulen.


1 Antwoord

Antwoord van bedrijf dat niet langer actief is

lijkt geen koerier, maar een pakketdienst. ligt eraan wat de reden van niet kunnen afleveren is.

maar je behoort hoe dan ook je klanten vriendelijk te woord te staan. hij had niet hoeven te verantwoorden dat het een puinhoop is, als dat het geval is, met boos uit te vallen geeft hij er wel antwoord op.

niets aan te doen in de eerste instantie. via welke firma is het verzonden? tnt,dhl,gls, dpd enz ?